sherylien.blogg.se

Onsdag

Publicerad 2017-01-18 11:31:55 i Allmänt,

Har haft fullt upp med barnen, läkarbesök och ärenden inför London resan. Jag har även tackat av mig från Tempo butiken. Har legat en del ångest över det men nu är det gjort. Känns väldigt emotionellt men mest bra. 6 år har jag varit där och jag har jättefina kollegor. Tack för mig och tack för allt ni lärt mig! ♥

Nu är det mindre än 2 veckor tills jag börjar mitt nya jobb, är jättetaggad. Men mest taggad på London med mina vänner och make ;-) Få shoppa lite nya kläder inför jobbet och äta god mat, ska bli sjukt trevligt! 

Jag kom ju på ganska sent att jag måste ha nytt pass, jag har ju bytt efternamn för i helskotta. Haha! Men fixade det i måndags, ska ta 5 arbetsdagar så det var ju tur :-) 

Idag blir det städdag och i eftermiddag ska jag och Malin gymma, fick sån fruktansvärd träningsvärk senast, kunde inte ens sova, haha! Känns ändå skönt att vara igång igen ♥ Ha en fortsatt bra onsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sherylien

Born in 1991

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela