sherylien.blogg.se

Nytt år!

Publicerad 2017-01-02 11:32:12 i Allmänt,

GOTT NYTT ÅR! 

Det var dags att återuppta bloggen tror jag? 

Nytt år, nya möjligheter. Den sista Januari börjar jag mitt nya arbete. Psykisk ohälsa på arbetet är inget jag unnar någon, därför var det dags för mig att lämna. Jag känner mig lätt som en fjäder och ser bara möjligheter framför omöjligheter. Jag har blivit fru Storberg och kan äntligen glädjas åt det på riktigt!

Folk måste bli bättre på att prata om ohälsa. Jag kommer däremot inte gå in så mycket på det just nu men vi måste bli mer medvetna och snacka mer. Som i den nya serien SKAM så har Noora en liten lapp fastklistrad på väggen brevid spegeln som lyder: "Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always." Något som samhället inte lever upp till idag och inget många tar hänsyn till. Det ska buffas och knuffas, vem kommer längst och vem är bäst? 

Ja jag skulle kunna skriva om det där hela dagen men det har jag inte tid med. 

Fullspäckad vecka med besök från barnen idag, tisdags gym-debut och på onsdag kommer Glenn och Karin hit för att spendera dagarna till söndag med oss. Nu ska jag bara fokusera på att göra sånt som jag mår bra av. Det är dags att bli frisk. 2017 kommer bli ett mycket bra år, utan att jinxa för mycket kring det, haha! 

Gott nytt år och välkommen tillbaka hit ^^ 

Kommentarer

Postat av: Cina

Publicerad 2017-01-03 06:49:26

Så ska det låta Fru Storberg <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sherylien

Born in 1991

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela