sherylien.blogg.se

3/1-17

Publicerad 2017-01-03 20:52:36 i Allmänt,

Vilken natt. Gabriel och jag kunde inte somna alls inatt, vi låg och pratade lite kort och försökte lösa vårt problem. Det var lite mysigt men när klockan blev 02.00 tyckte varken jag eller Gabriel att det var kul längre. Vi släckte mer och mer lampor, vi drack varm mjölk, vi räknade till 100 tillsammans, masserade händerna och pratade lite löst om vad som sker i våra tankar. 

Vi brukar bädda upp i vardagsrummet med två madrasser mellan vår divansoffa och efter andra ropet från Gabriel bestämde jag mig för att bosätta mig i soffan ovan madrasserna. Jag förklarade för Gabirel att när jag har svårt att sova brukar jag lägga mig på andra platser i lägenheten och frågade honom om han ville sova brevid Robin. Jag fick ett tveksamt nej och att "jag ligger bra här".. När jag tillslut erbjuder min plats så är han inte sen att säga ja. Vi skiftar plats, han tar mitt täcke och jag tar hans. Det dröjer 10 minuter och han har somnat.. Vilket resulterar i att Gabriel har mina sängkläder som jag gillar och kan inte vara utan.. Haha! 

Så jag tar väl mitt gästtäcke och gästkudde och lägger mig brevid Robin. Inser ganska snabbt att jag hellre vill ha mitt egna sänglakan. Men han sover ju... Jag kan väl inte gå och byta nu. Nej. Jag väljer att försöka, så kräsen kan jag inte vara?? Men jo, det kan jag tydligen vara. Jag har dygnat. Godmorgon eller godnatt? 

Kommentarer

Postat av: Cina

Publicerad 2017-01-07 05:53:16

Finns så mycket olika möjligheter,bara att testa, till slut hittar man rätt ! Puss <3
Love You

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sherylien

Born in 1991

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela