sherylien.blogg.se

Vad är det för fel?

Publicerad 2016-02-03 09:50:55 i Allmänt,

Jag har ingen aptit, jag gillar inte tanken av att äta något. Jag mår illa av tanken. Kruxet är att jag känner mig hungrig ofta och när jag låter det gå för långt så blir jag sådär hungrig att jag tror jag ska dö av svält. Jag känner att jag inte ätit på hela dagen varje gång jag blir hungrig. 

Det som gör det hela allting konstigt är att när jag väl äter, så äter jag lite eller lagom, aldrig mycket. Det slutar alltid med att jag ligger och gnyr över hur mätt jag är. Jag är så mätt jag typ vill spy och ändå tänker jag på vad jag stoppar i mig enda sen jag började känna såhär. I övrigt så beter sig kroppen normalt och jag kan inte förstå vad som är fel. Det har pågått i över en vecka nu. 

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2016-03-01 13:35:57

Jag får också så ibland! Vanligtvis älskar jag att äta och fantiserar om vad jag ska äta till nästa måltid, och sedan plötsligt kommer det en period då jag inte har någon aptit alls. Vet inte vad det kan bero på, deppighet? Stress? Jag brukar bara tänka att snart kommer aptiten tillbaka, och plötsligt en dag är den där.
Jag försöker se perioden som en tid att vara nyttig då jag ändå inte är sugen på någonting ;)
Hoppas aptiten är tillbaka! <3

Svar: Skönt att jag inte är ensam om det, precis som du så fantiserar jag gärna om vad min nästa måltid blir och så kom det här från ingenstans, inget jag kände igen hos mig. Aptiten är tillbaka men detta har återkommit några gånger, inte lika i hållande, så det är jag glad över! :-)
Sherylien

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sherylien

Born in 1991

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela