sherylien.blogg.se

Nivea Men, After Shave Balm

Publicerad 2016-02-15 16:10:17 i Allmänt, Shopping, Skönhet,

Under en hel månad har jag provat att använda Nivea Men After Shave Balm som 
primer. Japp, ni läste rätt. Det var en tjej på Youtube som hade slut på 
sin vanliga dagkräm och lånade lite av sin pojkvän. Hon upptäckte att sminket 
satt sjukt mycket bättre med denna produkt och pratar hela tiden om 
denna produkt. Jag var självklart nyfiken och 60 spänn var rätt överkomligt! 

Och helt rätt, sminket sitter mycket bättre. Helt sjukt mycket bättre. Jag har 
provat både flytande och mineralsmink över. Den håller tyvärr inte oljan borta men
den håller verkligen sminket kvar. Fungerar tyvärr inte lika bra med 
mineralfoundation. Jag är helt amazed och sminket rör sig inte alls under dagen.

60kr för en sjukt bra primer, ni måste prova! Köp sensetive och utan alkohol :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sherylien

Born in 1991

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela