sherylien.blogg.se

I'm going to Turkey

Publicerad 2016-02-03 10:26:00 i Allmänt,


I April åker jag och Robin till Turkiet. Turkiet(?)vad läskigt känner ni kanske? 
Ja, det känner jag med. Men det var Turkiet eller Sverige. Jag vill härifrån, helst nu.

Vi kände att en stor hotell-anläggning och all inclusive var en bättre idé 
än ett litet hotell och tillgång till en stad/strand. Här har vi egen strand och pool, 
till och med en egen liten gågata med små butiker inom hotellet. Jag vill bara
ha en solstol, en drink och få bli brun, det är allt jag behöver just nu, så jag
är rätt så exalterad. Dessutom behöver vi bara åka 30 min från flygplatsen istället
för 2-3 timmar. Vi åker till Belek och hotellet heter Paloma Grida resort & spa.

Vi fick betala ett riktigt bra pris och jag har fått min ledighet beviljad så jag 
är sååå nöjd och jag kan knappt bärga mig. Vill åka nu, nu och återigen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sherylien

Born in 1991

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela